مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 18 بهمن 1400 ساعت 14:072022-02-07اقتصادي

جریمه مرغداری گرانفروش در فارس/رسیدگی به 132 پرونده گرانفروشی لوازم خانگی


مدیرکل تعزیرات حکومتی استان فارس از صدور حکم جریمه 3 میلیارد ریالی برای صاحب یک مرغداری در این استان به دلیل گرانفروشی خبر داد.

- ایسنا/فارس مدیرکل تعزیرات حکومتی استان فارس از صدور حکم جریمه 3 میلیارد ریالی برای صاحب یک مرغداری در این استان به دلیل گرانفروشی خبر داد.

غلامرضا سالاری دوشنبه 18 بهمن به خبرنگاران گفت: پیرو گزارش بازرسین سازمان صمت فارس مبنی بر تخلف یک مرغداری در استان، پرونده ای در تعزیرات حکومتی تشکیل شد.

او گفت: براساس این گزارش، صاحب مرغداری یاد شده در عرضه 30 هزار قطعه مرغ زنده در بازار مرتکب گرانفروشی شده بود که با احضار متخلف به تعزیرات حکومتی و استعلام از مراجع ذیصلاح، تحقیقاتی در این رابطه انجام شد.

سالاری اضافه کرد: در بررسی مشخص شد که مالک این مرغداری علی رغم دریافت نهاده با نرخ دلار 4200 تومانی، اقدام به فروش مرغ زنده به قیمت بالاتر از نرخ مصوب در بازار کرده است که این موضوع تخلف بوده و گرانفروشی محسوب می شود.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان فارس افزود: نهایتا با محرز شدن تخلف، شعبه رسیدگی کننده حکم به جریمه 3 میلیارد ریالی برای صاحب این مرغداری متخلف صادر کرد.

رسیدگی به 132 پرونده گرانفروشی لوازم خانگی سالاری همچنین از رسیدگی به 132 پرونده گرانفروشی لوازم خانگی از ابتدای سال تاکنون خبر داد و گفت: بخشی از


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جریمه مرغداری گرانفروش در فارس/رسیدگی به 132 پرونده گرانفروشی لوازم خانگی

جریمه مرغداری گرانفروش در فارس/رسیدگی به 132 پرونده گرانفروشی لوازم خانگی