موضوعات داغ: - حقوق بازنشستگان - همسان سازي حقوق بازنشستگان - همسان سازي حقوق - بازنشستگان تامين اجتماعي - محمود احمدي نژاد - رياست جمهوري - محمود احمدي - تامين اجتماعي - افزايش حقوق بازنشستگان - مددجويان بهزيستي - البرز مركزي شمالي مازندران - نمونه برداري - احياي كارخانه ها - نظاميان آمريكايي - بلوار آفريقا - اكتشاف نفت و گاز - كمك هزينه مسكن كارگران - نژاد مرغ - سريع ترين بازيكن - اتلتيكو مادريد و چلسي - فيلم سينمايي عروسي مردم - غفورآباد - قرنطينه كرونا

مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 18 بهمن 1400 ساعت 14:072022-02-07سياسي

اولیانوف: مذاکرات در مرحله نهایی است/ به عزم و تلاش از سوی تمام طرف ها نیاز است


نماینده روسیه در مذاکرات وین خاطر نشان کرد، در این مرحله از رایزنی ها به عزم و تلاش از سوی تمامی طرف های مذاکره کننده نیاز است.

- نماینده روسیه در مذاکرات وین خاطر نشان کرد، در این مرحله از رایزنی ها به عزم و تلاش از سوی تمامی طرف های مذاکره کننده نیاز است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، میخاییل اولیانوف نماینده دائم روسیه نزد سازمان های بین المللی در وین در یک پیام توییتری نوشت: پس از یک توقف کوتاه، مذاکرات وین فردا (سه شنبه، 19 بهمن ماه) ازسرگرفته می شود.

اولیانوف افزود: به نظر می رسد مذاکرات در مرحله نهایی است که نیازمند عزم و تلاش های پر انرژی از سوی تمام طرف ها برای رسیدن به نقطه مقصد است که شامل احیای کامل برجام و ازجمله رفع تحریم ها است.

پیش از این مقامات آمریکایی و اروپایی نیز اعلام کردند که دور هشتم مذاکرات ایران و 1+4 برای بازگشت آمریکا به برجام و رفع تحریم های ایران که باحضور غیرمستقیم مذاکره کنندگان آمریکایی در وین، پایتخت اتریش انجام می شود روز سه شنبه نهم فوریه (فردا) از سرگرفته خواهد شد.

انریکه مورا هماهنگ کننده مذاکرات وین ضمن اعلام زمان از سرگیری این رایزنی ها تاکید کرد که برای بازگشت به اجرای کامل برجام و به نتیجه رسیدن هرچه سریعتر مذاکرات به روحیه سازش نیاز است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اولیانوف: مذاکرات در مرحله نهایی است/ به عزم و تلاش از سوی تمام طرف ها نیاز است

اولیانوف: مذاکرات در مرحله نهایی است/ به عزم و تلاش از سوی تمام طرف ها نیاز است