مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 18 بهمن 1400 ساعت 13:272022-02-07بين الملل

مسکو: جایگزین معقولی برای برجام وجود ندارد


رییس اداره عدم اشاعه و کنترل تسلیحات وزارت خارجه روسیه با اشاره به پیشرفت های حاصل شده در مذاکرات وین، تاکید کرد که واشنگتن باید اشتباهات دولت قبلی اش را جبران کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهربه نقل از ریانووستی، ولادیمیر یرماکوف رییس اداره عدم اشاعه و کنترل تسلیحات وزارت خارجه روسیه اعلام کرد در مذاکرات وین پیشرفت هایی حاصل شده است و طرف ها در حال آماده سازی سناریوهای ایمنی در صورت شکست مذاکرت نیستند.

یرماکوف در این باره گفت: این مسئله از اهمیتی اساسی برخوردار است که شرکت کنندگان در روند مذاکرات وین با یک هدف مشترک متحد شده و برای یک نتیجه مثبت سخت تلاش می کنند.

با وجود حملات اطلاعاتی مخالفان توافق هسته ای و بلوا و جوسازی در رسانه ها، پیشرفت هایی وجود دارد.

مطابق گفته وی، هدف از مذاکرات در وین، احیای کامل برجام بر اساس شرایط و پارامترهایی است که در سال 2015 درباره شان توافق شد.

وی در این باره ادامه داد: ما در مورد سناریوهای تضمینی در صورتی که تلاش چندجانبه برای احیای برجام نتیجه ندهد، صحبت نمی کنیم.

یرماکوف همچنین گفت: نیروهای عاقل در جهان می دانند که برجام جایگزین معقولی ندارد و اشتباهات فاحش و نقض قطعنامه 2231 شورای امنیت سازمان ملل که توسط دولت سابق آمریکا انجام شده است باید اصلاح شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مسکو: جایگزین معقولی برای برجام وجود ندارد

مسکو: جایگزین معقولی برای برجام وجود ندارد