مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 18 بهمن 1400 ساعت 13:272022-02-07اقتصادي

افتتاح و کلنگ زنی 102 پروژه در ساوه آغاز شد


استاندار مرکزی از آغاز افتتاح و کلنگ زنی 102 پروژه اقتصادی، خدماتی، عمرانی همزمان با دهه مبارک فجر در شهرستان ساوه خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ساوه، فرزاد مخلص الائمه ظهر امروز در آیین بهره برداری از طرح های اقتصادی شهرستان ساوه اظهار کرد: علاج مشکلات کشور اقتصاد مقاومتی است و بنیه دفاعی کشور در این زمینه تولید است.

وی با بیان اینکه مجاهدان و مبارزان خط مقدم این جنگ اقتصادی تولیدکنندگان و کارگران در جای جای کشور و استان مرکزی و شهر فعال صنعتی ساوه هستند، افزود: شهرستان ساوه چشم و چراغ اقتصادی غیرنفتی کشور است،  در برخی استان های کشور صنایع بزرگی فعال هستند که تعدادی از آنها به دلیل وابستگی به نفت زمین گیر شده اند  و درگیر مشکلات و نارسایی هایی شده اند، اما ساوه و شهرصنعتی کاوه قطب اقتصادی غیرنفتی و فعال در بخش خصوصی همچنان می رخشد.

مخلص الائمه مردمی و دانش بنیان بودن را دو رکن اقتصادی مقاومتی برشمرد و ادامه داد: بسیاری از شرکت های مشابه گروه صنعتی شبه کاوه از جمله شرکت هایی هستند که بر این دو رکن بنیان داشته و متکی بر توان دانشمندان بومی هستند.

  وی بیان کرد: علیرغم فشارها و تهدیدهایی استکبار جهانی با تمام قدرت بر کشور ما وارد کرده که در تا یخ بی سابقه بوده، اما در شرایطی بهتر از گذشته قرار داریم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افتتاح و کلنگ زنی 102 پروژه در ساوه آغاز شد

افتتاح و کلنگ زنی 102 پروژه در ساوه آغاز شد