مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 18 بهمن 1400 ساعت 13:222022-02-07فرهنگي

معرفی ظرفیت های مشهد شهر جهانی گوهرسنگ ها در نمایشگاه گردشگری تهران


سرپرست معاونت صنایع دستی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی خراسان رضوی گفت: ظرفیت های مشهد شهر جهانی گوهرسنگ ها در نمایشگاه گردشگری و صنایع دستی تهران معرفی شد.

- رضا ابراهیم نیا در گفت وگو با ایسنا اظهار کرد: با توجه به برگزاری همزمان 2 نمایشگاه تخصصی گردشگری و صنایع دستی در تهران هنرمندان و علاقه مندان صنایع دستی از این نمایشگاه ها بازدید داشتند.

علاوه بر این متخصصان و علاقه‎مندان به حوزه گردشگری در این نمایشگاه ها حضور داشتند که فرصتی برای معرفی ظرفیت های مشهد به عنوان شهر جهانی گوهرسنگ ها فراهم شد.

وی ادامه داد: همچنین جاذبه های گردشگری شهر جهانی از قبیل موزه های تخصصی گوهرسنگ ها، تورهای تخصصی جموتوریسم و مراکز خرید سوغات از نوع گوهرسنگ ها به تورگردان ها معرفی شد.

سرپرست معاونت صنایع دستی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی خراسان رضوی با اشاره به حضور استاد خاکساری، هنرمند ابداع کننده طلانشانی روی گوهرسنگ ها، گفت: معرفی و ترویج زاویه تراشی(faseting) برای علاقه مندان و برگزاری ورک شاپ زاویه تراشی در غرفه شهر جهانی گوهرسنگ ها از دیگر برنامه های این نمایشگاه بود که جوانان از زاویه تراشی سنگ های قیمتی در غرفه شهر جهانی گوهرسنگ ‎ها استقبال بی نظیری به عمل آوردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معرفی ظرفیت های مشهد شهر جهانی گوهرسنگ ها در نمایشگاه گردشگری تهران

معرفی ظرفیت های مشهد شهر جهانی گوهرسنگ ها در نمایشگاه گردشگری تهران