مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 18 بهمن 1400 ساعت 13:122022-02-07بين الملل

جاسوسی پلیس اسراییل از پسر و دستیاران نتانیاهو


یک روزنامه اسراییلی، امروز (دوشنبه) گزارش داد که پلیس اسراییل از یک جاسوس افزار بر روی تلفن همراه پسر نخست وزیر سابق رژیم صهیونیستی و اعضای محفل داخلی اش استفاده کرده است.

- یک روزنامه اسراییلی، امروز (دوشنبه) گزارش داد که پلیس اسراییل از یک جاسوس افزار بر روی تلفن همراه پسر نخست وزیر سابق رژیم صهیونیستی و اعضای محفل داخلی اش استفاده کرده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از خبرگزاری آسوشیتدپرس، این روزنامه اسراییلی مجموعه ای از گزارش ها را منتشر کرده که نشان می دهد پلیس اسراییل از جاسوس افزار پیچیده ای برای هدف قرار دادن معترضان و دیگر شهروندان اسراییلی و همچنین پسر بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر سابق اسراییل استفاده کرده است، که احزاب سیاسی مختلف آن را محکوم کرده و خواستار آغاز تحقیقات در این زمینه شدند.

در روزهای اخیر، رسانه های اسراییلی گزارش داده اند که جاسوس افزاری علیه شاهدان اصلی دادگاه رسیدگی به پرونده فساد نتانیاهو استفاده شده است.

روزنامه کالکالیت همچنین نوشت، آونر نتانیاهو (پسر بنیامین نتانیاهو) دو تن از مشاوران نتانیاهو و همسر یکی از متهمان نیز هدف حمله این جاسوس افزار قرار گرفتند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازکالکالیست، این افراد در میان چندین چهره برجسته دیگر بودند که هدف حمله این جاسوس افزار قرار گرفتند، از جمله رهبران تجارت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جاسوسی پلیس اسراییل از پسر و دستیاران نتانیاهو

جاسوسی پلیس اسراییل از پسر و دستیاران نتانیاهو