مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 18 بهمن 1400 ساعت 13:072022-02-07اقتصادي

افزایش 50 برابری ضریب نفوذ خدمات مخابرات در روستاهای کردستان


با بهره برداری از طرح های حوزه مخابرات در 100 روستای دیگر استان، ضریب نفوذ خدمات مخابرات 25 تا 50 برابر افزایش پیدا می کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سنندج، اسماعیل زارعی کوشا استاندار کردستان پیش از ظهر امروز در مراسم بهره برداری از پروژه های شرکت مخابرات کردستان که به صورت همزمان با سراسر کشور انجام شد، اظهار کرد: در کردستان 383 پروژه مخابراتی با 124 میلیارد تومان اعتبار در حوزه توسعه تلفن ثابت ADSL و ایجاد مراکز جدید روستایی توسعه FTH و افزایش پهنای باند و غیره افتتاح می شود.

وی خاطرنشان کرد: این پروژه ها با توجه به نیاز استان به ویژه در نقاط روستایی سرمایه گذاری شده و مورد بهره برداری قرار می گیرد.

استاندار کردستان عنوان کرد: ضریب نفوذ مخابرات با بهره برداری از این طرح ها در 100 روستای استان، 25 تا 50 برابر افزایش پیدا می کند.

وی تصریح کرد: افتتاح این پروژه ها منجر به ارتقای 62 سایت اینترت پرسرعت می شود.

گفتنی است؛ امروز به صورت همزمان از یک هزار و 240 میلیارد پروژه شامل 90 پروژه توسعه سویچ adsl و vdsl در تمام شهرستان های استان، 89 پروژه حذف کابل انباری اقماری، تعویق سویچ قدیمی و ایجاد مرکز جدید، 4 پروژه افزیش پهنای باند، 13پروژه اجرای فیبر دسترسی و توسعه شبکه در شهرهای سنندج، بانه، دیوادره، سقز، دهگلان و کامیاران،  15 پروژه احداث سایت جد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش 50 برابری ضریب نفوذ خدمات مخابرات در روستاهای کردستان

افزایش 50 برابری ضریب نفوذ خدمات مخابرات در روستاهای کردستان