مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 18 بهمن 1400 ساعت 12:422022-02-07سياسي

افتتاح 2 طرح بهسازی و اصلاح خطوط برق روستاهای اهر


به مناسبت گرامیداشت ایام الله دهه ی فجر و با حضور مسئولان اهر دو طرح بهسازی و اصلاح شبکه فشار ضعیف برق در روستاهای این شهرستان افتتاح شد.

- احمد فتحی، رییس اداره برق شهرستان اهر در حاشیه ی این مراسم در گفت وگو با ایسنا اظهار کرد: به برکت نظام جمهوری اسلامی ایران 100 درصد روستاهای این شهرستان از نعمت برق بهره مند شده اند.

وی، از اجرای طرح بهارستان در جهت بهسازی، اصلاح ضعف ولتاژ و حذف سیم مسی و جایگزینی آن با کابل خودنگهدار در روستاهای اهر خبر داد و افزود: در آینده ای نزدیک شاهد اجرای طرح ملی بهارستان در کلیه ی روستاهای این شهرستان خواهیم بود.

فتحی همچنین گفت: طرح ملی بهارستان در دو روستا با مجموع اعتبار 13 میلیارد و 507 میلیون ریال به ترتیب در روستای نقدوز 6 میلیارد و 260 میلیون ریال و شاهوردی قشلاقی 7 میلیارد و 310 میلیون ریال اجرا شد که امروز شاهد افتتاح این طرح ها هستیم.

وی خاطرنشان کرد: با برنامه ریزی انجام شده اجرای طرح بهسازی در 9 روستای دیگر شهرستان با عقد قرارداد با پیمانکار آغاز و تاکنون از این تعداد در دو روستای رشت آباد جدید با 800 میلیون تومان و صومعه لو با 650 میلیون تومان اعتبار مراحل پایانی طرح در حال انجام است که به زودی شاهد افتتاح این طرح ها نیز خواهیم بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افتتاح 2 طرح بهسازی و اصلاح خطوط برق روستاهای اهر

افتتاح 2 طرح بهسازی و اصلاح خطوط برق روستاهای اهر