مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 18 بهمن 1400 ساعت 12:322022-02-07سياسي

اولویت را بر اتمام پروژه های نیمه کاره گذاشته ایم


معاون اداری، مالی و مدیریت وزارت علوم، تحقیقات و فناوری به رویکرد دولت سیزدهم درخصوص پروژه های عمرانی اشاره کرد و گفت: در این دولت اولویت روی اتمام پروژه های نیمه تمام است.

-   علی خطیبی، امروز(18 بهمن) در حاشیه افتتاح و بازدید از چند پروژه عمرانی دانشگاه رازی کرمانشاه، در جمع خبرنگاران با گرامیداشت دهه مبارکه فجر، یکی از دستاوردهای انقلاب اسلامی را ارائه خدمات علمی از سوی نظام آموزش عالی به مردم کشور دانست و اظهارکرد: به اعتراف مجامع علمی بین المللی رشد علمی کشورمان طی چهار دهه گذشته خیره کننده بوده است.

وی تصریح کرد: در حاضر جایگاه علمی ایران در خاورمیانه اول و در دنیا شانزدهم است که حاکی از تلاش های صورت گرفته جامعه علمی کشورمان طی این چنددهه است.

معاون وزیر علوم با بیان اینکه دانشمندان ایرانی در دانشگاه های مختلف کشور برای افزایش توان علمی کشور در تلاش هستند، عنوان کرد: برای اینکه بتوانیم خدمات بهتری به مردم و جامعه ارائه دهیم، همه دانشگاه ها از جمله دانشگاه رازی پای کار هستند و تاکنون نقش مهمی در این زمینه ایفا کرده اند.

وی به وجود دانشمندانی برجسته در دانشگاه رازی از جمله در برخی از رشته ها همچون شیمی اشاره کرد و گفت: در بحث توسعه زیرساخت ها برای بزرگان علمی کارهایی انجام شده و امروز هم در دانشگاه رازی دانشکده شی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اولویت را بر اتمام پروژه های نیمه کاره گذاشته ایم

اولویت را بر اتمام پروژه های نیمه کاره گذاشته ایم