مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 18 بهمن 1400 ساعت 11:522022-02-07اجتماعي

ارزیابی وضعیت کرونا و واکسیناسیون در آموزش و پرورش اصفهان


مدیرکل دفتر مدیریت عملکرد، بازرسی و امور حقوقی استانداری اصفهان گزارشی از آمار ابتلا به کرونا در مدارس و وضعیت واکسیناسیون کارکنان نواحی آموزش و پرورش استان اعلام کرد و گفت: - ایسنا/اصفهان مدیرکل دفتر مدیریت عملکرد، بازرسی و امور حقوقی استانداری اصفهان گزارشی از آمار ابتلا به کرونا در مدارس و وضعیت واکسیناسیون کارکنان نواحی آموزش و پرورش استان اعلام کرد و گفت: وضعیت واکسیناسیون مدارس استثنایی و غیرانتفاعی و کارکنان غیررسمی و حق الزحمه آموزش و پرورش مشخص نیست.

صادق کرمی، در جلسه ستاد استانی مدیریت کرونا که صبح امروز (دوشنبه، 18 بهمن ماه) برگزار شد، با اشاره به بازرسی از بخش های مختلف، اظهار کرد: بنا به دستور جلسه گذشته دفتر بازرسی استانداری در هفته گذشته با همکاری دانشگاه علوم پزشکی اصفهان بازرسی از حوزه های آموزشی داشت و آمار واکسیناسیون در نواحی مختلف آموزش و پرورش اصفهان مشخص شد.

وی گفت: در آموزش ناحیه یک با هزار و 428 کارکنان، 51 نفر اصلاً واکسن نزده اند، 136 نفر فقط دوز اول را زده اند و 999 نفر دوز سوم را نزده اند.

ناحیه 2 با دو هزار و 109 کارکنان، 98 نفر اصلاً واکسن نزده اند، 199 نفر فقط دوز اول را زده و هزار و 241 نفر دوز سوم را تزریق نکرده اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ارزیابی وضعیت کرونا و واکسیناسیون در آموزش و پرورش اصفهان

ارزیابی وضعیت کرونا و واکسیناسیون در آموزش و پرورش اصفهان