مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 18 بهمن 1400 ساعت 11:422022-02-07بين الملل

بازداشت مربی رقص در کره شمالی


این مربی رقص توسط گروهی موسوم به «بازرسی ضد سوسیالیسم» بازداشت شده است.

گفته شده این مربی رقص 30ساله در حال آموزش رقص های مورد استفاده در دیسکو به سبک خارجی به هنر آموزان در یانگجی دونگ در شهر پیونگ سونگ بوده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک، مقام های کره شمالی یک مربی رقص و هنرآموزان او را به اتهام آموزش و آموختن رقص سرمایه دارانه بازداشت کرده اند.

فرارو به نقل از دیلی میل نوشت: این مربی از طریق آموزش رقص در یک استودیوی خصوصی برای کمک به معیشت و کسب دستمزدی اضافی استفاده کرده بود.

علت بازداشت او مغایرت کارش با قانون 2020 میلادی اعلام شده که هدف آن محدود ساختن استفاده شهروندان کره شمالی از رسانه های خارجی بوده است.

این مربی رقص در شمال غربی شهر پیونگ سونگ از یک درایو یو اس بی حاوی آهنگ و فیلم های رقص خارجی برای تدریس رقص به نوجوانان استفاده کرده بود.

نیرو های دولتی علاوه بر ضبط فلش مموری این معلم را بازداشت کرده اند.

کره شمالی در سال 2020 میلادی قانونی را تحت عنوان از بین بردن تفکر و فرهنگ ارتجاعی به منظور جلوگیری از توزیع و تماشای رسانه های خارجی به ویژه از کشور های سرمایه داری مانند کره جنوبی تصویب کرده بود.

در بخشی از این قانون رانندگان خودرو ها نیز در صورت رنگ کردن شیشه خودرو و کاربرد گفتار و زبان عامیانه و محاوره ای به سبک شهروندان کر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازداشت مربی رقص در کره شمالی

بازداشت مربی رقص در کره شمالی