مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 18 بهمن 1400 ساعت 11:272022-02-07اجتماعي

پرداختن به بیانیه گام دوم مهم ترین مسئله برای دانش آموزان است


رییس اداره سنجش و پایش کیفیت آموزشی اداره کل آموزش و پرورش استان کرمانشاه گفت: پرداختن به بیانیه گام دوم مهم ترین مسئله برای دانش آموزان است.

- ، صبح امروز دوشنبه فردین یاوری در افتتاحیه مدرسه انقلاب در مدرسه فرهنگیان که با حضور معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش و سرپرست اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان صورت گرفت، اظهار کرد: برای بیان مسائل انقلاب باید به کلیات پرداخت و ریشه تمام مسائل سیاسی، اقتصادی به رژیم سابق برمی گردد که دانش آموزان باید به آن بپردازند.

رییس اداره سنجش و پایش کیفیت آموزشی اداره کل آموزش و پرورش استان کرمانشاه تصریح کرد: تفاوت ناکارآمدی و خیانت ها در زمان پهلوی و زمان حال سیستمی بودن ناکارآمدی ها بوده، در زمان پهلوی همگی در حال خیانت بودند و در زمان حال در صورت وجود اختلاس تنها یک فرد مرتکب خطا شده و سیستم درگیر نیست.

وی گفت: بیانیه گام دوم و سند تحول از مهم ترین مباحثی است که باید به آن پرداخت و جوان و نوجوانی که بعد از انقلاب اسلامی پا به عرصه گذاشته باید بداند در چه شرایطی انقلاب به پیروزی رسیده و ظرفیت ها را به خوبی شناخته و آن ها را به نمایش گذارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پرداختن به بیانیه گام دوم مهم ترین مسئله برای دانش آموزان است

پرداختن به بیانیه گام دوم مهم ترین مسئله برای دانش آموزان است