مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 18 بهمن 1400 ساعت 11:222022-02-07اقتصادي

تمهیدات دانشگاه شهید بهشتی برای تامین مسکن اعضای هیات علمی


رییس دانشگاه شهید بهشتی به تمهیدات این دانشگاه برای تامین مسکن اعضای هیات علمی اشاره کرد و گفت: به این نتیجه رسیدیم که موقوفه مرحوم دکتر یزدی که 16 واحد مسکن در آن تا حدود 90 درصد و 16 واحد دیگر تا 60 درصد ساخته شده است را می توان تا حدود 80 واحد افزایش داد و .

- رییس دانشگاه شهید بهشتی به تمهیدات این دانشگاه برای تامین مسکن اعضای هیات علمی اشاره کرد و گفت: به این نتیجه رسیدیم که موقوفه مرحوم دکتر یزدی که 16 واحد مسکن در آن تا حدود 90 درصد و 16 واحد دیگر تا 60 درصد ساخته شده است را می توان تا حدود 80 واحد افزایش داد و پس از تکمیل با مساعدت دانشگاه و موقوفه به صورت بخشی رهن و بخشی اجاره در اختیار اساتید جوان قرار داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دکتر سعدالله نصیری قیداری در نشست پرسش و پاسخ با اعضای هیات علمی دانشگاه شهید بهشتی در باره تمهیدات دانشگاه برای تامین مسکن اساتید، گفت: یکی از دغدغه های بنده از ابتدای به عهده گرفتن این مسئولیت و حتی در مسئولیت های قبلی مسکن اساتید و به ویژه اساتید جوان بوده است؛ اما در این زمینه دست ما تا حد زیادی بسته است.

بنده در دولت قبل در این زمینه با معاون اول رییس جمهور ملاقات داشتم که در نهایت کار به وزیر مسکن و شهرسازی و همچنین معاون حقوقی رییس جمهور واگذار شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تمهیدات دانشگاه شهید بهشتی برای تامین مسکن اعضای هیات علمی

تمهیدات دانشگاه شهید بهشتی برای تامین مسکن اعضای هیات علمی