مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 18 بهمن 1400 ساعت 10:522022-02-07سياسي

لزوم تطبیق زندگی با کرونا


دبیر ستاد استانی کرونا در اصفهان آخرین مصوبات این ستاد را تشریح کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از مهر، شاهین شیرانی صبح دوشنبه بعد از جلسه ستاد استانی کرونای اصفهان در جمع خبرنگاران در خصوص وضعیت شیوع کرونا در اصفهان اظهار داشت: در حال حاضر تمامی نقاط کشور درگیر پیک ششم کرونا شده است که اصفهان نیز از این بحث مستثنی نیست و چهار شهرستان استان اصفهان در حال حاضر در وضعیت قرمز قرار دارند.

وی با بیان اینکه هیچ شهرستانی در استان اصفهان در وضعیت آبی کرونا قرار ندارد، افزود: وضعیت خاص فعلی نشان دهنده لزوم اقدامات اساسی است، در این راستا همچنان درخواست ما از هم استانی های محترم امتداد رعایت پروتکل ها و استفاده از ماسک است.

دبیر ستاد استانی کرونا در اصفهان با اشاره به دوبرابر شدن آمار بستری های کرونا در هفته گذشته در این استان ادامه داد: آمار فوتی نیز به دنبال افزایش آمار بستری رشد کمی داشته اما برای ما افزایش یک نفری فوتی نیز قابل توجه است، همچنین بیمارستان های دولتی و خصوصی برای مقابله با پیک ششم به طور کامل تجهیز و آماده شده اند.

مدارس ابتدایی در وضعیت قرمز مجازی ماند وی در خصوص شرایط حضور دانش آموزان در مدارس تصریح کرد: مصوبه قبلی ستاد مبنی بر تعطیلی 10 روزه مدارس ابتدایی، پیش دبستانی و مهد کودک ها در شرایط قرمز همچنان پابرجاس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم تطبیق زندگی با کرونا

لزوم تطبیق زندگی با کرونا