مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 18 بهمن 1400 ساعت 10:322022-02-07اقتصادي

ابر آروان دیتاسنتر شهریار را در تبریز افتتاح کرد


دیتاسنتر شهریار ابر آروان منطبق با آخرین معماری نرم افزاری سرورهای ابری آروان و با هدف ارایه ی خدمات بهتر و پایدارتر به کسب وکارهای محلیِ دور از مرکز، - باتوجه به وجود استارت آپ های فعال، کارخانه ها و صنایع متعدد در کلان شهر تبریز، در روند توسعه ی دیتاسنترهای ابری آروان در سطح کشور، این شهر در اولویت قرار گرفت.

اضافه شدن دیتاسنتر شهریار به دیتاسنترهای فعلی ابر آروان این امکان را برای مشتریان فراهم می کند تا با Deploy زیرساخت خود در Available Zoneهای مختلف، معماری پایدار به شکل Multi-region داشته باشند.

دیتاسنتر شهریار با استاندارد Tier 3 و کم ترین Latency اینترنت در گام نخست، با ظرفیت 16 رک به بهره برداری رسیده و میزبان محصول سرور ابری (Cloud server) آروان است.

در فاز بعدی 16 رک دیگر به ظرفیت این دیتاسنتر اضافه می شود و در ادامه، پاپ سایت جدید محصول فضای ابری آروان (Object Storage) در این دیتاسنتر راه اندازی خواهد شد.

مزیت ها و ویژگی های فنی دیتاسنتر شهریار از مزایای دیتاسنتر شهریار می توان به پهنای باند مستقیم زیرساخت، اتصال به IXP استانی آذربایجان شرقی، زیرساخت شبکه بدون Over Subscription و در ارتباط بودن با گیت وی های ورودی غرب ایران با کم ترین HOP و Latency اشاره کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ابر آروان دیتاسنتر شهریار را در تبریز افتتاح کرد

ابر آروان دیتاسنتر شهریار را در تبریز افتتاح کرد