مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 18 بهمن 1400 ساعت 10:272022-02-07سياسي

پیشنهاد افزایش یک هزار میلیاردی بودجه بازسازی بافت فرسوده اطراف حرم های مطهر


عضو کمیسیون فرهنگی مجلس از پیشنهاد افزایش یک هزار میلیاردی بودجه بازسازی بافت فرسوده اطراف حرم های مطهر در بودجه سال 1401 خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ری، سید علی یزدیخواه نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در مجلس شورای اسلامی صبح امروز در نشست با اعضای کارگروه رسانه شورای شهرستان ری اظهار کرد: به شهادت آمار بیشترین وقت خود را برای حل مسائل ری اختصاص داده ام ولی طبق قانون و وظیفه نمی توانم نسبت به موضوعات تهران، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس همچنین مباحث ملی و کلان کشور بی تفاوت بوده و در این زمینه  باید مسؤول و پاسخگو باشم.

وی به دو مطالبه مهم و دارای اولویت اشاره و تاکید کرد: حاشیه نشینی در شهرستان ری که از خدمات اجتماعی محروم یا به طور حداقلی برخوردارند، از مواردی است که باید بیشتر به آن بپردازیم.

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس مورد بعدی را مطالبات ری از شهرداری تهران عنوان کرد و گفت: باید ضمن افزایش اختیار شهردار منطقه 20 و ارتقای جایگاه شهرداری این منطقه، حق شهروندان و مابه ازای شلوغی شهرری به واسطه دفن پسماندها، دفن اموات، انتقال روان آب ها و فاضلاب و موارد دیگر را منصفانه با تعریف پروژه های جدید، کمک به توسعه شهری و تقویت مالی منطقه بپردازد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیشنهاد افزایش یک هزار میلیاردی بودجه بازسازی بافت فرسوده اطراف حرم های مطهر

پیشنهاد افزایش یک هزار میلیاردی بودجه بازسازی بافت فرسوده اطراف حرم های مطهر