مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 18 بهمن 1400 ساعت 10:272022-02-07اقتصادي

مشکل مخابراتی محور تهم - چورزق پابرجاست


معاون برنامه ریزی و هماهنگی امور عمرانی فرمانداری طارم گفت: تعداد دکل هایی که مورد نیاز این شهرستان بود، به گونه ای طراحی شده که 94 درصد طارم اینترنت پرسرعت دارد.

- مهدی حیدری در گفت وگو با ایسنا، درباره وضعیت پوشش اینترنت در طارم، اظهار کرد: با توجه به 6 دکل مخابراتی که در یک سال گذشته در این شهرستان به بهره برداری رسیده و پوشش مخابراتی 12 روستا را تامین کرده است، در حال حاضر حدود 94 درصد جمعیت طارم از اینترنت پرسرعت استفاده می کنند.

وی با بیان اینکه آمار اعلام شده از لحاظ سخت افزاری است و در برخی از روستاهای شهرستان، اعتراض هایی در رابطه با وضعیت اینترنت وجود دارد که به جا است، افزود: تعداد دکل هایی که مورد نیاز این شهرستان بود، به گونه ای طراحی شده که حدود 94 درصد شهرستان اینترنت پرسرعت دارد و اگر مشکلی در روستایی پیش می آید، به دلایلی همانند عیب دستگاه، عوض کردن قطعات و .

رخ می دهد.

این مسئول با بیان اینکه میانگین پوشش اینترنت پرسرعت در کل استان 87 درصد است که نشان می دهد میانگین پوشش اینترنت پرسرعت در این شهرستان بالاتر از میانگین استانی است، تصریح کرد: عمده مشکلی که درباره پوشش ارتباطی در طارم وجود دارد این است که برخی از روستاها در غرب این منطقه از جمله روستای کمرکوه پوشش ارتباطی نامناسبی دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مشکل مخابراتی محور تهم - چورزق پابرجاست

مشکل مخابراتی محور تهم - چورزق پابرجاست