مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 18 بهمن 1400 ساعت 10:222022-02-07بين الملل

استقبال جنبش فتح و پارلمان عربی از تعلیق عضویت رژیم صهیونیستی در اتحادیه آفریقا


جنبش فتح فلسطین ضمن استقبال از تصمیم سران اتحادیه آفریقا مبنی بر توقف عضویت اسراییل به عنوان ناظر در این اتحادیه تاکید کرد، این تصمیم، پیروزی حق و حقوق فلسطین و مسأله عادلانه فلسطین است.

- جنبش فتح فلسطین ضمن استقبال از تصمیم سران اتحادیه آفریقا مبنی بر توقف عضویت اسراییل به عنوان ناظر در این اتحادیه تاکید کرد، این تصمیم، پیروزی حق و حقوق فلسطین و مسأله عادلانه فلسطین است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، جنبش فتح فلسطین با صدور بیانیه ای تلاش های گسترده رهبری فلسطین و در رأس آن محمود عباس، رییس تشکیلات خودگردان فلسطین با تمامی طرف های ذی ربط در سطوح عربی و بین المللی برای لغو عضویت اسراییل به عنوان ناظر در اتحادیه آفریقا را ارج نهاد.

این جنبش فلسطینی همچنین اعلام کرد، این تصمیم با مواضع تاریخی اتحادیه آفریقا در حمایت از مسأله فلسطین و مبارزه با استعمار و آپارتاید تطابق دارد.

جنبش فتح مجدداً از تمامی برادران و دوستانی که در کنار این تصمیم ایستادند و از آن حمایت کردند، تشکر و قدردانی کرد که اگر تعلیق نمی شد، به مثابه پاداشی برای اسراییل جهت تداوم جنایت هایش علیه ملت فلسطین بود.

پیشتر جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) نیز با صدور بیانیه ای از تعلیق عضویت رژیم صهیونیستی در اتحادیه آفریقا به عنوان عضو ناظر ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استقبال جنبش فتح و پارلمان عربی از تعلیق عضویت رژیم صهیونیستی در اتحادیه آفریقا

استقبال جنبش فتح و پارلمان عربی از تعلیق عضویت رژیم صهیونیستی در اتحادیه آفریقا