مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 18 بهمن 1400 ساعت 10:122022-02-07سياسي

اعلام شرایط برگزاری مراسم اعتکاف در هرمزگان


مدیرکل تبلیغات اسلامی هرمزگان از برگزاری مراسم اعتکاف در استان با رعایت دستورالعمل های ستاد ملی و استانی کرونا خبر داد و شرایط برگزاری این مراسم معنوی را اعلام کرد.

- حجت الاسلام والمسلمین علی اکبر انصاری راد صبح امروز (18 بهمن ماه) در نشست ستاد هماهنگی مراسم معنوی اعتکاف استان، ضمن گرامیداشت ایام الله دهه فجر، اظهار کرد: ما در آغاز ماه عزیز رجب در فصل نیایش قرار داریم که طلیعه ورود به این فصل است.

وی افزود: فصل نیایش که شامل ماه های رجب، شعبان و رمضان است، فرصتی معنوی برای همه ما در جامعه اسلامی است که باید آن را قدر دانسته و از همه فیوضات آن استفاده کنیم.

باید تلاش کنیم جامعه را به سمت و سوی معنویات سوق دهیم.

البته در گذشته فعالیت های بسیاری صورت می گرفت اما متأسفانه با شیوع ویروس کرونا بسیاری از معادلات معنوی جامعه بر هم زده شد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی هرمزگان تصریح کرد: یکی از ایامی که باید در ماه رجب از آن بهره مند شویم، ایام البیض و اعتکاف در روزهای 13 و 14 و 15 این ماه است.

تا قبل از شیوع کرونا ما در هرمزگان و در این ایام بیش از 18 هزار و 600 معتکف داشتیم که دوسوم آن بانوان بودند اما با شیوع کرونا مصلحت بر این شد که مراسم اعتکاف برگزار نشود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعلام شرایط برگزاری مراسم اعتکاف در هرمزگان

اعلام شرایط برگزاری مراسم اعتکاف در هرمزگان