مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 18 بهمن 1400 ساعت 10:022022-02-07اقتصادي

دست همت خیرین مصلای فردیس را می سازد/امام جمعه: بودجه شهرداری را نمی خواهیم


مصلی جدید فردیس سازه ای که طراحی آن با پیگیری امام جمعه وقت و اختصاص زمینی به مساحت 2 هکتار از سوی شهرداری کرج در سال 89 کلید خورد، با تزریق قطره چکانی اعتبار از سوی شهرداری کرج و بعدها شهرداری فردیس پس از گذشت 11 سال همچنان تا رسیدن به بهره برداری فاصله دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از فردیس، مصلی فردیس در دو طبقه طراحی شده و هر طبقه به مساحت 4 هزار و 200 متر مربع است.

گفته شده مصلی جدید فردیس سازه ای مستحکم است و در سال 97 در انجمن بتون ایران به عنوان سازه برتر شناخته شده که تحمل زلزله 8 ریشتری را دارد و در مواقع بحران می تواند بیش از 8 هزار نفر را در خود جای دهد.

  پروژه سنگین مصلی فردیس در چندقدمی تنها بیمارستان شهر واقع شده که علیرغم نبود حتی یک تخت بیمارستانی در شهر 700 هزار نفری فردیس، سال هاست در حرکتی لاک پشتی به سمت خط پایان حرکت می کند.

در سال های ابتدایی پیشرفت پروژه مصلی چشمگیر بود به طوری که از سوی رسانه ها مورد مقایسه با پروژه دولتی بیمارستان قرار گرفت.

اما ظاهرا تغییر منبع تامین بودجه از شهرداری کرج به شهرداری فردیس با استقلال فردیس از کرج، روند تامین اعتبار برای احداث و عملیات اجرایی پروژه مصلی را با مشکل مواجه کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دست همت خیرین مصلای فردیس را می سازد/امام جمعه: بودجه شهرداری را نمی خواهیم

دست همت خیرین مصلای فردیس را می سازد/امام جمعه: بودجه شهرداری را نمی خواهیم