مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 18 بهمن 1400 ساعت 09:522022-02-07سياسي

تنها راه نجات صنعت گردشگری شهری/ مسیر تحقق درآمد پایدار برای شهر تهران


مدیر امور فرهنگی شرکت عمرانی کارکنان شهرداری با اشاره به تنها راه نجات صنعت گردشگری شهری گفت: مدیریت شهری جدید قصد دارد در مسیر تحقق درآمد پایدار برای شهر تهران قدم بردارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار شهر خبرگزاری فارس، امیر پیمانی مدیر امور فرهنگی شرکت عمرانی کارکنان شهرداری دریادداشتی درباره تهران و برگزاری نمایشگاه گردشگری گفت:تهران آنچنان محکم بر زمین پای می کوبند که انگار دنیا را با آنها قسمت کرده اند.

رقص پارچه های رنگی، پیچیده در ساز و نقاره ی محلی، به فضای سرد نمایشگاه، جان دوباره بخشیده بود و روز دوم نمایشگاه، به یمن حضور گروه های استان های دیگر، پر جنب وجوش و هیجان انگیز بود.

اما تهران چه برای عرضه داشت؟ کلانشهر تهران، از ری تا شمیران و از دارآباد تا کن، مهد تمدنی هفت هزار ساله است که علی رغم داشتن ظرفیت های ناب گردشگری، هیچ گاه مقصد گردشگری نبوده است.

منظور از مقصد گردشگری بودن جایی، این است که  گردشگر، به قصد دیدن آنجا، عزم سفر کند.

شهر مهاجرپذیر و شلوغ تهران، همواره به واسطه ی تمرکز امکانات و خدمات اداری و دولتی، مورد توجه بوده و همین مقوله، باعث به محاق فراموشی رفتن جاذبه های گردشگری آن شده است.

رخ نمایی اسکلت 7000 ساله ی بانوی اهل ری، از میان حفره ی خط انتقال گاز شهری، بار دیگر موضوع تمدن کهن ساکن در این گوشه از ای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تنها راه نجات صنعت گردشگری شهری/ مسیر تحقق درآمد پایدار برای شهر تهران

تنها راه نجات صنعت گردشگری شهری/ مسیر تحقق درآمد پایدار برای شهر تهران