مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 18 بهمن 1400 ساعت 09:422022-02-07اقتصادي

22 واحد صنعتی تا پایان امسال در گیلان بهره برداری می شود


رییس سازمان صمت گیلان با اشاره به افتتاح 20 طرح صنعتی دهه فجر در این استان، گفت: بهره براری از 22 واحد تولیدی در صنایع کوچک و متوسط گیلان نیز تا پایان امسال در دستور کار قرار دارد.

- ، فرهاد دلق پوش شامگاه یکشنبه در گفتگوی ویژه خبری شبکه باران، اظهار کرد: دهه فجر امسال 20 طرح صنعتی و تولیدی در حوزه های صنایع بسته بندی غذایی و شیمیایی و تولید قطعات در استان گیلان به بهره برداری می رسد.

وی با بیان اینکه حجم سرمایه گذاری برای این طرح ها 533 میلیارد تومان است، گفت: با بهره برداری از این طرح ها برای 390 نفر نیز اشتغال زایی شده است.

رییس سازمان صمت گیلان با اشاره به اینکه تا پایان امسال 22 طرح در بخش صنایع کوچک و متوسط استان گیلان به بهره برداری می رسد، ادامه داد: طرح های توسعه ای خوبی با ایجاد اشتغال برای 400 نفر نیز در دستور کار قرار دارد.

وی با بیان اینکه امسال هزار و 100 میلیارد تومان منابع برای کمک به واحدهای تولیدی، صنعتی و کشاورزی در استان گیلان پیش بینی شده بود، اضافه کرد: تاکنون دو هزار و 117 میلیارد تومان تسهیلات پرداخت شده است.

دلق پوش به جایگاه نخست گیلان در کشور در بخش پرداخت تسهیلات اشاره و تصریح کرد: مشکلات 514 واحد تولیدی بررسی و نسبت به پرداخت تسهیلات به آنها اقدام شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

22 واحد صنعتی تا پایان امسال در گیلان بهره برداری می شود

22 واحد صنعتی تا پایان امسال در گیلان بهره برداری می شود