مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 18 بهمن 1400 ساعت 09:172022-02-07دانش

احداث پردیس خواهران دانشگاه فرهنگیان خراسان شمالی یک ضرورت است


احداث پردیس خواهران دانشگاه فرهنگیان استان یک ضرورت و اولویت مهم برای استان است که باید سال آینده شاهد کلنگ زنی آن باشیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بجنورد، صبح امروز محمد رضا حسین نژاد، استاندار خراسان شمالی در جلسه هیات امنای دانشگاه فرهنگیان استان، اظهارکرد: احداث پردیس برادران و خواهران از موضوعات مهم استان است لذا باید به عنوان مصوبه هیات امنای دانشگاه فرهنگیان استان قرار گیرد.

وی پس از بازدید میدانی از دانشگاه فرهنگیان استان، بهبود وضع موجود را به عنوان اهداف کوتاه مدت مورد تاکید قرار داد و گفت: با توجه به اینکه محیط بر راندمان کار تاثیر می گذارد لذا با ساخت پردیس در این دانشگاه بدون شک معلمان با رغبت و انگیزه بیشتری در جامعه حضور می یابند.

استاندار خراسان شمالی عزم استان برای اخذ اعتبارات بیشتر از سطح ملی را مهم دانست و افزود:علاوه بر تامین زیر ساخت های آموزشی به ویژه دانشگاه فرهنگیان توجه به امکانات روبنایی همچون فضای سبز، نماز خانه، سرویس بهداشتی، سلف سرویس و امکانات رفاهی دانشجویان از اولویت هاست.

در این مراسم که دلقندی، معاون طرح و برنامه دانشگاه فرهنگیان کشور هم حضور داشت بر تجهیز و تامین نیاز های دانشجویان دانشگاه فرهنگیان تاکید شد و بهره مندی از آموزش های متناسب با مهار آموزی پژوهش و پرورش برای تع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

احداث پردیس خواهران دانشگاه فرهنگیان خراسان شمالی یک ضرورت است

احداث پردیس خواهران دانشگاه فرهنگیان خراسان شمالی یک ضرورت است