مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 18 بهمن 1400 ساعت 09:022022-02-07اقتصادي

افتتاح و کلنگ زنی طرح گازرسانی به 4 روستا و 13 واحد تولیدی در شهرستان ملکشاهی


مدیرعامل شرکت گاز استان ایلام گفت: طرح گازرسانی به روستای انجیر و 13 واحد تولیدی صنعتی افتتاح و آغاز طرح گازرسانی به 3 روستای دیگر نیز کلنگ زنی شد.

- ایسنا/ایلام مدیرعامل شرکت گاز استان ایلام گفت: طرح گازرسانی به روستای انجیر و 13 واحد تولیدی صنعتی افتتاح و آغاز طرح گازرسانی به 3 روستای دیگر نیز کلنگ زنی شد.

عباس شمس اللهی در مراسم افتتاح گازرسانی به روستاهای ملکشاهی با حضور سرپرست معاونت عمرانی استاندار، امام جمعه و فرماندار ملکشاهی و جمعی از مسئولان محلی، با بیان اینکه برای گازرسانی به روستای انجیر و 13 واحد تولیدی صنعتی 25 میلیارد ریال از محل اعتبارات داخلی شرکت گاز هزینه شده است، اظهار کرد: شرکت گاز استان به منظور خدمات دهی به روستاییان و رفع محرومیت زدایی برنامه های مدونی در دستور کار قرار داده است بطوری که روستای قرجیلگان نیز تا هفته آینده گازدار خواهد شد و عملیات اجرایی گازرسانی به روستای بلوطستان به عنوان تنها روستای باقیمانده فاقد گاز شهرستان نیز در سال آینده در دست طراحی و اجرا قرار خواهد گرفت.

مدیرعامل شرکت گاز استان ایلام با بیان اینکه با گازرسانی به روستای انجیر 38 خانوار از نعمت گاز طبیعی برخوردار و به شبکه گاز متصل شده اند، افزود: همچنین در این آیین، آغاز طرح گازرسانی به 3 روستای چشمه پهن، وری و درگه کلنگ ز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افتتاح و کلنگ زنی طرح گازرسانی به 4 روستا و 13 واحد تولیدی در شهرستان ملکشاهی

افتتاح و کلنگ زنی طرح گازرسانی به 4 روستا و 13 واحد تولیدی در شهرستان ملکشاهی