مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 18 بهمن 1400 ساعت 09:022022-02-07پزشكي

جماعتی: تاکید کمیته علمی کرونا بر تقویت واکسیناسیون مادران باردار است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، دبیر کمیته علمی کشوری کرونا گفت: در مطالعات زیادی نشان داده شده که افرادی که سه دُز واکسن کرونا را تزریق می کنند تا بیش از 80 درصد از بستری شدن در بیمارستان، - تعدادی از افرادی که در بخش های بستری و مراقبت های ویژه اطفال بستری شده اند، در سنین پایین بوده اند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، دبیر کمیته علمی کشوری کرونا گفت: در مطالعات زیادی نشان داده شده که افرادی که سه دُز واکسن کرونا را تزریق می کنند تا بیش از 80 درصد از بستری شدن در بیمارستان، بخش های مراقبت های ویژه جلوگیری می شود.

در حال حاضر در بخش های بستری و مراقبت های ویژه، تمامی بیماران مبتلا به اُمیکرون یا دچار نقص سیستم ایمنی هستند، زمینه بدخیمی دارند، دارو های سرکوب کننده سیستم ایمنی مصرف می کنند و یا افرادی هستند که متاسفانه واکسن تزریق نکرده اند و با درگیری نسبتا وسیع ریوی، بستری و تحت مراقبت قرار دارند.

دکتر حمیدرضا جماعتی در حاشیه پنجاه و نهمین نشست کمیته علمی کشوری کرونا که در بیمارستان قلب شهید رجایی تهران برگزار شد، اظهار داشت: در جلسه امروز گزارش هایی از سویه اُمیکرون و موارد کووید 19 در اطفال و گروه سنی کمتر از 18 سال، مطرح شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جماعتی: تاکید کمیته علمی کرونا بر تقویت واکسیناسیون مادران باردار است

جماعتی: تاکید کمیته علمی کرونا بر تقویت واکسیناسیون مادران باردار است