مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 18 بهمن 1400 ساعت 08:522022-02-07اقتصادي

خلاقیت و نوآوری، لازمه ایجاد اشتغال جدید است


مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی آذربایجان شرقی گفت: لازمه ی ایجاد اشتغال جدید، نوآوری و خلاقیت است که بدون این دو اصل، احتمال اینکه یک مجموعه در شرایط کنونی بازار در چند سال آینده با شکست مواجه شود، - بیشتر است.

حسین فتحی در آیین اعطای کارت منزلت به کارآفرینان برتر آذربایجان شرقی با بیان اینکه تمامی کارآفرینان شبانه روز برای ارتقاء منزلت استان زحمت می کشند، اظهار کرد: موضوعاتی مانند شیوع ویروس کرونا و سایر مشکلات طبیعی و غیرطبیعی باعث آسیب دیدن برخی از واحدهای تولیدی شده است که در این راستا تثبیت اشتغال، تداوم و پایداری تولید حائز اهمیت است.

وی با بیان اینکه فرد کارآفرین باید از سوی تمامی ارگان ها و سازمان ها مورد حمایت و تشویق قرار گیرد، افزود: ایجاد اشتغال جدید نوعی عبادت است چرا که موجب اشتغال عده ای از افراد جامعه شده است.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان افزود: کارآفرینان موتور متحرک کشور و بازوان پر توان اقتصاد کشور هستند و توسعه ی جامعه بدون همراهی کارآفرینان امکان پذیر نخواهد بود.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با تاکید بر لزوم ارتقاء کیفیت محصولات تولیدی خاطرنشان کرد: کیفیت، قیمت، بازار محصولات و به ویژه نحوه ی مدیریت آن، از موارد بسیار مهم و ضوری هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خلاقیت و نوآوری، لازمه ایجاد اشتغال جدید است

خلاقیت و نوآوری، لازمه ایجاد اشتغال جدید است