مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 18 بهمن 1400 ساعت 08:472022-02-07اقتصادي

اشتغالزایی 1000 نفری با تکمیل و راه اندازی شهرک های گلخانه ای کهگیلویه و بویراحمد


مدیر شرکت شهرک های کشاورزی کهگیلویه و بویراحمد گفت: با تکمیل و راه اندازی شهرک های گلخانه ای در استان برای یک هزار نفر اشتغالزایی پایدار ایجاد می شود.

- سید صمد منصوری در حاشیه بازدید مجتمع گلخانه ای ناصر آباد گچساران در گفت وگو با خبرنگار فارس در این شهرستان اظهار کرد: این طرح با مساحت 24 هکتار دارای30 واحد تولیدی قابل واگذاری به سرمایه گذاران است.

وی بیان کرد: در واگذاری این واحدها اولویت با فارغ التحصیلان و افراد بومی حاضر در منطقه است.

مدیر شرکت شهرک های کشاورزی کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اینکه مجتمع گلخانه ای ناصرآباد گچساران 70 درصد پیشرفت فیزیکی دارد، تصریح کرد: تاکنون برای این طرح 70 میلیارد ریال هزینه شده و 2 میلیارد ریال نیز برای حفر یک حلقه چاه در این طرح هزینه خواهد شد در صورت تکمیل شدن این طرح زمینه اشتغال پایدار برای 160 نفر ایجاد می شود.

منصوری عنوان کرد: شهرک های گلخانه ای جز اولویت های جهاد کشاورزی بوده و به دلیل تولید محصولات سالم و ارگانیک در فضاهای کنترل شده با اشتغال پایدار از طرح های مهم محسوب می شود.

وی با اشاره به اینکه این طرح ها جز طرح های اقتصاد مقاومتی در کهگیلویه و بویراحمد محسوب می شود، گفت: از دیگر مزایای شهرک های گلخانه ای با توجه به اهمیت منابع آبی و خاکی می توان به استفاده بهینه از آنها با


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اشتغالزایی 1000 نفری با تکمیل و راه اندازی شهرک های گلخانه ای کهگیلویه و بویراحمد

اشتغالزایی 1000 نفری با تکمیل و راه اندازی شهرک های گلخانه ای کهگیلویه و بویراحمد