مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 18 بهمن 1400 ساعت 08:222022-02-07اقتصادي

شرکت مخابراتی کرمانشاه 40 میلیارد تومان طلب دارد/ تحول در پایداری شبکه در استان


سرپرست شرکت مخابرات منطقه کرمانشاه، از طلب بیش از 40 میلیارد تومانی این شرکت از اپراتورهای تلفن همراه، ادارات و سازمان ها و مردم خبر داد و گفت: - حمیدرضا امیری، سرپرست شرکت مخابرات منطقه کرمانشاه امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در کرمانشاه با بیان اینکه 13سایت تلفن همراه جدید در استان راه اندازی شده، اظهار کرد: 60 سایت تلفن همراه نیز به 3G و 4G ارتقاء یافته است.

  وی با بیان اینکه 120 کیلومتر فیبرنوری در استان اجرا شده، اعلام کرد: فیبرنوری خانگی در 5 نقطه استان از جمله شهر پاوه به اجرا درآمده و همچنین در 3 شهرک صنعتی فیبرنوری اجرا کرده ایم که بسیار به صنعتگران و تولیدکنندگان کمک خواهد کرد.

سرپرست شبکه مخابرات استان کرمانشاه توسعه فیبر نوری درون شهری را از اهداف این شرکت برشمرد و گفت: سرمایه گذاری عظیمی در بحث فیبر نوری انجام شده و سال آینده شاهد توسعه خوبی در این بخش خواهیم بود.

امیری خاطرنشان کرد: در سال جاری 80 میلیارد تومان برای توسعه شبکه مخابراتی استان هزینه و 16 هزار ADSL و 8 هزار و 500 خط تلفن ثابت در استان دایر شده است.

وی در ادامه با اشاره به اهمیت توسعه ارتباطات روستایی و تلاش این شرکت برای رفع مشکلات مربوط به آنتن دهی و دسترسی به اینترنت در روستاها، تصریح کرد: در سال جاری توسعه ارتباطات روستایی برای 62 روستا در دست اجراست و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شرکت مخابراتی کرمانشاه 40 میلیارد تومان طلب دارد/ تحول در پایداری شبکه در استان

شرکت مخابراتی کرمانشاه 40 میلیارد تومان طلب دارد/ تحول در پایداری شبکه در استان