مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 18 بهمن 1400 ساعت 02:372022-02-06اقتصادي

اخذ مصوبه طرح توسعه پالایشگاه پلدختر


معاون اقتصادی استاندار لرستان با اشاره به اخذ مصوبه طرح توسعه پالایشگاه پلدختر در سفر رییس جمهور گفت: تصویب شد روزانه 5 هزار بشکه میعانات گازی در اختیار این پالایشگاه قرار بگیرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، سیروس ابراهیمی شامگاه یکشنبه در سخنانی گفت: رهاورد دهه فجر امسال در لرستان بهره برداری و یا اجرای طرح های عمرانی، اقتصادی و خدماتی است که نشان از ارتقای زیرساخت های این استان کم برخوردار به عنوان یکی از دستاوردهای انقلاب و نظام اسلامی دارد.

وی تصریح کرد: دهه فجر امسال، 41 طرح اقتصادی با اعتبار بیش از 1,100 میلیارد تومان و اشتغالزایی 2 هزار و 736 نفر به بهره برداری می رسد.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار لرستان با اشاره به فرصت های سرمایه گذاری و ظرفیت های صادراتی استان به ویژه در حوزه صنایع اقتصادی، معدنی، شیلات، صنایع غذایی، محصولات گلخانه ای و کشاورزی گفت: 22 شهرک و ناحیه صنعتی در لرستان وجود دارد که در سفر رییس جمهور به استان شهرک صنعتی شماره 3 بروجرد و شهرک صنعتی شماره 4 خرم آباد تصویب شد.

ابراهیمی با بیان اینکه مناطق ویژه اقتصادی نقش مهمی در سرمایه گذاری دارند، افزود: در خرم آباد کنسرسیومی که کارخانه پارسیلون را در اختیار دارد باید پای کار بیاید و پارسیلون را به عنوان منطقه ویژه اقتصادی تبدیل و معرفی کند؛ تبدیل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اخذ مصوبه طرح توسعه پالایشگاه پلدختر

اخذ مصوبه طرح توسعه پالایشگاه پلدختر