مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 18 بهمن 1400 ساعت 00:172022-02-06سياسي

آغاز سفر 7 روزه به سوریه از فردا/ زائران با پرواز خارجی به دمشق می روند +هزینه سفر


رییس سازمان حج و زیارت از برقراری بسته زیارتی سوریه به مدت یک هفته خبر داد و گفت: سفر یک هفته ای به سوریه از سه شنبه 19 بهمن ماه با 2 قیمت متفاوت صورت می گیرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار حج و زیارت خبرگزاری فارس، سفر زیارتی به سوریه از اواسط دی ماه برقرار شد و اکنون بیش از یک ماه است که مشتاقان زیارت حرم حضرت زینب و حضرت رقیه سلام الله علیهما توفیق تشرف به دمشق را دارند.

با تلاش مسؤولان سازمان حج و زیارت هزینه های سفرهای زیارتی به سوریه در روزهای اخیر مجدد کاهش یافته است و زائران در بسته های زیارتی متنوع با قیمت پایین تری نسبت به اوایل برقراری اعزام ها می توانند به این سفر معنوی مشرف شوند.

علیرضا رشیدیان، رییس سازمان حج و زیارت در گفت وگو با خبرنگار حج و زیارت خبرگزاری فارس با اشاره به برقراری سفر زیارتی به سوریه در بسته های متنوع اظهار داشت: در مرحله نخست اعزام های سوریه در بسته های سه شب و چهار روز و چهار شب و پنج روز اجرایی شد که هم اکنون با برنامه ریزی انجام شده، بسته زیارتی یک هفته ای هم انجام می شود.

وی با بیان اینکه تا روز گذشته بیش از پنج هزار و 500 نفر برای سفر زیارتی به سوریه ثبت نام کرده اند، افزود: بیشتر متقاضیان از استان های تهران، خراسان رضوی و اصفهان هستند که تا سه ماه آینده به حرم حضرت زینب و رقیه سلام الله علیهما مشرف می شو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز سفر 7 روزه به سوریه از فردا/ زائران با پرواز خارجی به دمشق می روند +هزینه سفر

آغاز سفر 7 روزه به سوریه از فردا/ زائران با پرواز خارجی به دمشق می روند +هزینه سفر