مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 17 بهمن 1400 ساعت 23:222022-02-06سياسي

طرح های هادی روستایی از حریم تالاب بندر انزلی خارج شد


نماینده مردم بندرانزلی در مجلس گفت: با پیگیری های صورت گرفته و تشکیل و صدور مصوبه شورای حفظ حقوق بیت المال در اراضی، منابع طبیعی و حفظ حقوق عامه همه طرح های هادی روستایی از حریم تالاب خارج شد.

- احمد دنیامالی در جمع خبرنگاران با اشاره به پایان بحران هفت ساله روستاهای حاشیه تالاب انزلی، اظهار کرد: با پیگیری های صورت گرفته و تشکیل و صدور مصوبه شورای حفظ حقوق بیت المال در اراضی، منابع طبیعی و حفظ حقوق عامه همه طرح های هادی روستایی از حریم تالاب خارج شد.

وی با تاکید بر اینکه این امر مهم با پیگیری های صورت گرفته و همراهی و مساعدت رییس کل دادگستری و دادستان استان گیلان حاصل شد، افزود: بسیاری از مشکلات روستاییان را بطور قانونی مرتفع می سازد و موجب حفاظت بهتر و دقیقتر از محدوده قانونی تالاب انزلی می شود.

نماینده مردم بندرانزلی در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: تمامی اراضی واقع در داخل محدوده طرح جامع شهر انزلی و همچنین طرح های هادی روستایی انزلی از حریم تالاب خارج شد که بر این اساس صدور و تفکیک سند مالکیت اراضی در مناطق روستایی که از حریم تالاب خارج شده، بلامانع است.

وی افزود: بر اساس تصمیم وزارت نیرو و جلسات متعددی که با حضور همه کارشناسان و مطلعین امر در زمینه تعیین حریم و بستر تالاب انزلی برگزار شد، شرکت مدیریت منابع آب ایران ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طرح های هادی روستایی از حریم تالاب بندر انزلی خارج شد

طرح های هادی روستایی از حریم تالاب بندر انزلی خارج شد