مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 17 بهمن 1400 ساعت 22:272022-02-06حوادث

4 نگهبان متهم به قتل در انتظار صدور حکم


آخرین جلسه محاکمه 4 نگهبان باغ که متهم به شکنجه و قتل مردی میانسال هستند در حالی در دادگاه کیفری یک استان تهران برگزار شد که متهمان بار دیگر اتهام قتل را رد کردند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایران، فروردین سال گذشته زن جوانی با مراجعه به پلیس از ناپدید شدن همسرش به نام محمود خبر داد و گفت: همسرم راننده مینی بوس است، او چند روز پیش از خانه خارج شد و پس از آن دیگر خبری از او ندارم حتی تلفن همراهش هم خاموش است.

در حالی که تحقیقات برای یافتن اطلاعی از سرنوشت مرد گمشده آغاز شده بود 3 روز بعد مأموران پلیس خودروی مینی بوس این مرد را در یک پمپ بنزین در منطقه نظام آباد پیدا کردند.

با بررسی میدانی مشخص شد که ساعاتی قبل از پیدا شدن مینی بوس، مرد جوانی پیکر نیمه جان محمود را به پمپ بنزین برده و از کارکنان آنجا درخواست کرده تا وی را به بیمارستان برسانند اما پیش از رسیدن امدادگران اورژانس، وی جان باخته بود.

در ادامه مأموران به سراغ بازبینی تصاویر دوربین های مداربسته رفتند و هویت مرد جوانی که محمود را به پمپ بنزین برده بود شناسایی کردند.

پس از آن وی بازداشت شد و در اعترافات اولیه خود را دوست محمود معرفی کرد و گفت: روز حادثه با خودروی محمود به جاجرود رفتیم اما وقتی از کنار باغ بزرگی رد می شدیم حفاظ فلزی حصار دور باغ نظرمان را جلب کرد و به فکر سرقت افتادیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

4 نگهبان متهم به قتل در انتظار صدور حکم

4 نگهبان متهم به قتل در انتظار صدور حکم