مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 17 بهمن 1400 ساعت 22:222022-02-06اقتصادي

سرخه میزبان کاروان خدمت/ 24 طرح عمرانی افتتاح شد


ششمین روز از دهه مبارک فجر سال جاری با حضور کاروان خدمت مسئولان استان سمنان و افتتاح 24 طرح عمرانی، دو طرح اقتصادی و کلنگ زنی هفت طرح به پایان رسید.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، همزمان با ششمین روز از دهه مبارک فجر سال جاری مسئولان ارشد استانی و شهرستانی و در رأس آنها استاندار سمنان به شهرستان سرخه سفر کردند تا علاوه بر افتتاح پروژه های عمرانی و اقتصادی از نزدیک در جریان مسائل و مشکلات این شهرستان قرار بگیرند.

افتتاح و کلنگ زنی طرح های عمرانی و اقتصادی، دیدار مردمی و همچنین دستور در اختیار قرار دادن مدرسه قدیمی روستای عبدالله آباد به دهیاری برای ایجاد کارگاه تولیدی محصولات روستایی با هدف ارتقای اشتغال و افزایش ماندگاری روستاییان از جمله مهمترین سرتیتر رویدادهای این روز بود.

افتتاح طرح های عمرانی فرماندار سرخه در گفتگو با خبرنگار مهر ، با بیان اینکه در این روز 24 پروژه عمرانی در این شهرستان به بهره برداری رسید، گفت: برای این طرح های 42 میلیارد و 500 میلیون تومان اعتبار هزینه شده است همچنین در این روز دو طرح اقتصادی نیز با اعتبار سه میلیارد و 800 میلیون تومان به بهره برداری رسید.

حجت الله کرمانی با بیان اینکه گاز رسانی به یک روستا در سرخه از جمله مهمترین طرح های دهه فجر انقلاب اسلامی در سرخه بود، ابراز کرد: پنج طرح در زمینه گازرس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سرخه میزبان کاروان خدمت/ 24 طرح عمرانی افتتاح شد

سرخه میزبان کاروان خدمت/ 24 طرح عمرانی افتتاح شد