مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 17 بهمن 1400 ساعت 21:472022-02-06اقتصادي

692 زندانی خراسان رضوی در بخش صنعت شاغل هستند


مدیرکل زندان ها و اقدامات تامینی و تربیتی خراسان رضوی گفت: 692 زندانی خراسان رضوی در بخش صنعت شاغل هستند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس به نقل از روابط عمومی اداره کل زندان ها و اقدامات تامینی و تربیتی خراسان رضوی، سعید سرباز جانفدا مدیرکل زندان های استان اظهار کرد: با توجه به نقش اشتغال مولد زندانیان در کاهش آسیب های اجتماعی ایام حبس، با برنامه ریزی صورت گرفته در کارگروه اشتغال استان و استفاده حداکثری از ظرفیت بخش خصوصی، کارآفرینان و صاحبان صنایع، زمینه اشتغال تعداد 692 نفر از زندانیان این استان در 22 کارگاه فعال در بخش صنعت فراهم شده است.

وی افزود: تراشکاری، فلزکاری، صنایع پلیمری، صنایع مفتولی، صنایع چوبی و کفاشی از جمله کارگاه هایی هستند که زندانیان در آن زیر نظر مربیان مجرب و ضمن آموزش و کسب مهارت، با شرایط تولید و بازار کار نیز آشنا می شوند.

جانفدا خاطرنشان کرد: اشتغال و حرفه آموزی زندانیان علاوه بر احساس مقبولیت اجتماعی برای آنان پس از آزادی ، زمینه کسب درآمد و تامین سبد معیشتی را برای خانواده آنان فراهم می کند.

با برنامه ریزی صورت گرفته میزان اشتغال زندانیان استان مجموعا در بخش های مختلف تا انتهای دی ماه به 68 درصد رسیده و طبق هدفگذاری سازمانی تا پایان سال جاری باید اشتغال 80 درصدی زندانیان محقق گردد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

692 زندانی خراسان رضوی در بخش صنعت شاغل هستند

692 زندانی خراسان رضوی در بخش صنعت شاغل هستند