مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 17 بهمن 1400 ساعت 21:422022-02-06سياسي

افتتاح پروژه های عمرانی دهه فجر در شهرستان ری


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ری، همزمان با ششمین روز از ایام الله دهه مبارک فجر پروژه های عمرانی، درمانی، فرهنگی، آموزشی، کشاورزی و اقتصادی در بخش های خاوران، کهریزک، قلعه نو و  مرکزی شهرستان ری افتتاح شد.

  در این مراسم که با حضور سردار احمد ذوالقدر فرمانده سپاه حضرت سیدالشهدا تهران، محسن منصوری استاندار تهران، حسین توکلی کجانی فرماندار ویژه شهرستان ری و سایر مسئولان برگزار شد، از ظهر امروز با ادای احترام به شهدای گمنام آغاز شد و تا شامگاه ادامه داشت که در پایان مراسم بزرگداشت سالگرد چهل و سومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی پس از اقامه نماز مغرب و عشا در مسجد الزهرا قیامدشت برگزار شد.

    حسین توکلی کجانی فرماندار ویژه شهرستان ری در آیین افتتاح پروژه ها اظهار کرد: استاندار تهران از زمان روی کار آمدن دولت مردمی، حضور پررنگی در شهرستان ری دارد و امروز پروژه های دهه فجر این شهرستان با حضور استاندار افتتاح می شود.

  وی با اشاره به اینکه رفع مشکلات مردم در اولویت قرار دارد، گفت: در اولین دهه فجر دولت مردمی، 129 پروژه اقتصادی و 97 پروژه عمرانی در شهرستان ری افتتاح می شود که از این تعداد، 108 پروژه توسط دستگاه های اجرایی و 118 پروژه از طریق سرمایه گذاری بخش خصوصی اجرایی می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افتتاح پروژه های عمرانی دهه فجر در شهرستان ری

افتتاح پروژه های عمرانی دهه فجر در شهرستان ری