مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 17 بهمن 1400 ساعت 20:322022-02-06سياسي

لزوم جلوگیری از انحراف در تسهیلات اشتغال زایی شهرستان بوشهر


باید از هرگونه انحراف در هزینه کرد تسهیلات اشتغال در این شهرستان جلوگیری شود.

- ، صالح رحیمی عصر یکشنبه در نشست کمیته اشتغال شهرستان بوشهر اظهار داشت: اشتغال یکی از مهمترین مطالبات مردم از مسئولان است که باید اقدامات اساسی در این زمینه انجام شود.

وی با اشاره به برنامه های دولت برای توسعه اشتغال در مناطق محروم و مرزی کشور خاطرنشان کرد: دستگاه های اجرایی باید از انحراف در هزینه کرد تسهیلات اشتغالزایی جلوگیری کنند.

فرماندار بوشهر تاکید کرد: باید از هرگونه انحراف در هزینه کرد تسهیلات اشتغال که دولت برای ایجاد اشتغال واقعی با وجود محدودیت اعتباری در اختیار شهرستان قرار داده است جلوگیری شود و در اختیار کارآفرینان واقعی قرار گیرد.

وی راهکار جلوگیری از انحراف در هزینه کرد تسهیلات اشتغالزایی را راستی آزمایی عملکرد و نظارت مداوم و دقیق از سوی دستگاه های مرتبط برشمرد.

رحیمی تصریح کرد: دستگاه های اجرایی موظف هستند که اعتبارات تخصیص یافته بخش اشتغال را جذب کرده و افراد واجد شرایط واقعی دریافت تسهیلات را به بانک های عامل معرفی و تمام امور را تا حصول نتیجه لازم پیگیری کنند.

وی تاکید کرد: برنامه ریزی لازم برای اطلاع رسانی کامل در شهرستان خصوصاً در روستاها در راستای دریافت و روند اجرایی پرداخت تسهیلات اشتغالزایی انجام شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم جلوگیری از انحراف در تسهیلات اشتغال زایی شهرستان بوشهر

لزوم جلوگیری از انحراف در تسهیلات اشتغال زایی شهرستان بوشهر