مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 17 بهمن 1400 ساعت 20:172022-02-06سياسي

13 مدرسه تخریبی در بخش مرکزی تنگستان نیازمند نوسازی است


13 مدرسه تخریبی در بخش مرکزی تنگستان نیازمند نوسازی است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، احمد لطفی عصر یکشنبه در جلسه تکریم و معارفه بخشدار مرکزی تنگستان ضمن تبریک ایام الله دهه فجر انقلاب اسلامی اظهار داشت: دهه فجر انقلاب نماد ظفر، پیشرفت، اقتدار و بالندگی ایران اسلامی است.

وی بیان کرد: مسئولین وظیفه دارند در ایام الله دهه فجر انقلاب اسلامی برجستگی ها و پیشرفت ها طی 43 سال گذشته را برای مردم بیشتر بازگو کنند.

فرماندار تنگستان افزود: طی 43 سال گذشته کارهای خوبی در حوزه نیازهای اصلی مردم برق، آب، تلفن، بهداشت، آموزشی و موضوعات متعدد دیگری که انجام شده است باید تلاش شود این کارهای در ایام الله دهه فجر بیشتر انعکاس داشته باشد.

وی ادامه داد: با توجه به شناختی که بخشدار جدید شهرستان نسبت به فضای کاری خود دارند انتظار می رود اقدامات انجام دهند که فراتر از گذشته باشد.

لطفی با اشاره به اینکه برای حل مشکل مردم در میدان باید باشیم خاطرنشان کرد: انتظار می رود بخشدار مرکزی شهرستان برای حل مشکلات و از نزدیک در میان مردم بودن میز کاری خود را زوج و فرد قرار دهد.

فرماندار تنگستان یادآور شد: نیازهای اولیه مردم در روستاها آب، برق، آموزش و بهداشت که نیازهای اساسی است نیاید تحت هیچ شرایطی از آن غفلت شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

13 مدرسه تخریبی در بخش مرکزی تنگستان نیازمند نوسازی است

13 مدرسه تخریبی در بخش مرکزی تنگستان نیازمند نوسازی است