مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 17 بهمن 1400 ساعت 19:572022-02-06سياسي

برپایی 14 غرفه فرهنگی در مسیر راهپیمایی 22 بهمن


شهردار منطقه یک همدان با اشاره به فعالیت فرهنگی و تبلیغی در مسیر راهپیمایی 22 بهمن در صورت دایر بودن آن با توجه به وضعیت کرونا از برپایی 14 غرفه در مسیر خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از همدان، حامد جلیلوند عصر امروز و در حاشیه برگزاری مراسم قرعه کشی مسابقه قهرمان من در شبکه استانی اظهار کرد: یکی از رسالت های شهرداری همدان به عنوان نهادی خدمتگزار و مردمی، ترویج شعائر دینی است از این رو ایده مسابقه قهرمان من با هدف تبیین سیره عملی فرمانده دلها برای نسل امروز است تا برای آیندگان نیز جلوه های ماندگار آن جاودانه شود.

وی با تاکید بر اهمیت مسئله فرهنگ افزود: مسابقات فرهنگی نه تنها با هدف تبلیغ و ترویج فرهنگ مقاومت و پایداری است بلکه بدنبال نمادسازی از اسطوره های حماسی ایران اسلامی برای نسل های آینده است.

مدیر شهرداری منطقه یک همدان گفت: چشم انداز روشنی برای آینده متصوریم و البته درصدد تداوم و استمرار این نوع برنامه ها هستیم، چراکه شهرداری ذاتا به دنبال ارتقای سطح فرهیختگی جامعه شهروندی است.

وی با اشاره به سیر حماسی تاریخ ایران اسلامی عنوان کرد: در طول تاریخ، مردان الهی و چهره های ماندگار از سلمان فارسی تا حاج قاسم سلیمانی را تربیت و به جهان معرفی کرده و این سیر مبارک همچنان ادامه خواهد داشت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برپایی 14 غرفه فرهنگی در مسیر راهپیمایی 22 بهمن

برپایی 14 غرفه فرهنگی در مسیر راهپیمایی 22 بهمن