مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 17 بهمن 1400 ساعت 19:522022-02-06اقتصادي

700 طرح تولیدی مورد حمایت صندوق کارآفرینی در اردبیل افتتاح شد


همزمان با ایام الله دهه فجر و با حضور مدیرعامل صندوق کارآفرینی امید، 700 طرح تولیدی مورد حمایت صندوق کارآفرینی امید در استان اردبیل به بهره برداری رسید.

- خبرنگار مهر ، در این مراسم که عصر یکشنبه در شهرک صنعتی شماره 2 اردبیل و همزمان با افتتاح واحد تولید سموم شیمیایی به بهره برداری رسید، استاندار اردبیل اظهار کرد: مجموعه صندوق کارآفرینی امید در استان اردبیل منشأ خیر و برکت بوده و طرح های اقتصادی و اشتغالزای متعددی در مناطق شهری و روستایی به بهره برداری رسیده است.

سید حامد عاملی تصریح کرد: با حمایت صندوق علاوه بر حمایت از مشاغل خانگی و خرد روستایی، طرح های مهم دانش بنیان نیز مورد حمایت صندوق قرار گرفته و در استان اردبیل تسهیلات مناسب به متقاضیان پرداخت شده است.

وی با بیان اینکه در ایام الله دهه فجر 650 طرح اقتصادی و تولیدی در سطح استان به بهره برداری می رسد، گفت: در مجموع با سرمایه گذاری 3 هزار و 200 میلیارد تومان در دهه فجر در مناطق مختلف استان این طرح ها بهره برداری شده تا هم استانی ها از مزایای این طرح ها استفاده کنند.

استاندار اردبیل مساعدت ویژه بانک ها و صندوق کارآفرینی امید را از این طرح های تولیدی و اقتصادی یادآور شد و افزود: ما راهی جز تکیه بر تولید و توانمندسازی در این حوزه نداریم و ضروری است تا با توجه به رویکرد دولت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

700 طرح تولیدی مورد حمایت صندوق کارآفرینی در اردبیل افتتاح شد

700 طرح تولیدی مورد حمایت صندوق کارآفرینی در اردبیل افتتاح شد