مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 17 بهمن 1400 ساعت 19:422022-02-06اقتصادي

ارزآوری 14 هزار میلیارد تومانی محصولات کشاورزی


رییس جهاد کشاورزی چهارمحال و بختیاری گفت: مرکز تولیدات کشاورزی در استان با حدود یک هزار و 613 هزار تن تولید معادل 14 هزار میلیارد تومان ارز آوری می کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرکرد عطاءالله ابراهیمی عصر امروز در حاشیه افتتاح چهارمین نمایشگاه تخصصی و آیین تجلیل از نمونه های بخش کشاورزی با بیان اینکه امروز رویداد دام، تولیدات گیاهی، آبزیان و صنایع کشاورزی افتتاح می شود که زمینه توسعه بخش کشاورزی را فراهم می کند، گفت: 72 شرکت بزرگ بخش کشاورزی از روز گذشته در محل نمایشگاه های دائمی مستقر شدند که تا 19 بهمن ماه محصولات و تولیدات خود را برای کشاورزان در معرض نمایش قرار می دهند.

مدیرکل جهاد کشاورزی چهارمحال و بختیاری افزود: 250 هزار هکتار اراضی در استان وجود دارد که 137 هزار هکتار از این اراضی تحت کشت و مابقی آیش هستند.

وی با بیان اینکه 44هزار هکتار از سطوح اراضی تحت توسعه باغات قرار گرفته، ادامه داد: 40 هزار هکتار از اراضی در زمینه توسعه باغات استفاده شده است که تحول خوبی در این حوزه ایجاد می کند، همچنین در عرصه شیلات و آبزیان نیز زنجیره تکمیل شده و حدود 24 هزار تن تولیدات در این حوزه داریم.

ارزآوری 14هزار میلیاردی محصولات کشاورزی ابراهیمی با بیان اینکه کارخانه های خوراک دام حداقل 40 درصد از بازار خوراک آبزیان را در استان تأمین م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ارزآوری 14 هزار میلیارد تومانی محصولات کشاورزی

ارزآوری 14 هزار میلیارد تومانی محصولات کشاورزی