مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 17 بهمن 1400 ساعت 19:272022-02-06اجتماعي

کرونا 407 مدرسه کاشمر، بردسکن و کوهسرخ را به تعطیلی کشاند


جولان بیشتر کرونا و بدتر شدن وضعیت همه گیری موجب شده بار دیگر مدارس شهرستان های کاشمر، بردسکن و کوهسرخ به تعطیلی کشانده شود و دانش آموزان این مناطق مجبور به ادامه تحصیل از طریق فضای مجازی و یا دریافت درس نامه باشند.

- بازهم شیوع سویه امیکرون یک بار دیگر آموزش های حضوری نیم بند را به تعطیلی برده و در برخی شهرستان های خراسان رضوی کاملا تعطیل شده است.

اکنون با قرمز شدن بردسکن و نارنجی بودن کاشمر و کوهسرخ برای چندمین بار درهای مدارس این مناطق روی 51 هزار دانش آموز برای مدت 2 هفته بسته شد و دانش آموزان 407 مدرسه این سه شهرستان باید مجدد به فضای مجازی کوچ کنند.

در این بین معلمان و مدیران آموزش و پرورش که نگران سلامت دانش آموزان هستند، از سویی دغدغه افت تحصیلی دانش آموزان را نیز دارند.

هر وقفه ای که برای آموزش حضوری بیفتد، به ضرر دانش آموزان است ولی حفظ سلامت اولویت است مدیر آموزش و پرورش بردسکن در همین خصوص به ایسنا گفت: به دلیل قرمز شدن شهرستان بردسکن تمام 170 مدرسه این شهرستان تعطیل و دروس از طریق شبکه شاد به دانش آموزان ارائه می شود.

علی اکبر چراغیان افزود: علی رغم اینکه همه معلمان به مدارس می روند ولی فقط 75 درصد دانش آموزان در سامانه شاد حضور دارند و مربیان برای سایر دانش آموزانی که با مشکل اینترنت مواجه اند، از طریق درس نامه و ی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کرونا 407 مدرسه کاشمر، بردسکن و کوهسرخ را به تعطیلی کشاند

کرونا 407 مدرسه کاشمر، بردسکن و کوهسرخ را به تعطیلی کشاند