مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 17 بهمن 1400 ساعت 19:072022-02-06سياسي

شهرها نباید بی توجه به زیرساخت توسعه یابد


عضو شورای اسلامی شهر شیراز، خواستار توجه مدیران به ابعاد مختلف بزرگتر شدن کلانشهرها شد و تاکید کرد که باید قبل از توسعه به ایجاد زیرساخت ها در بخش های مختلف اهتمام داشت.

- رضا محمدیان عصر یکشنبه 17 بهمن در نطق پیش از دستور جلسه علنی شورای اسلامی شهر شیراز، ضمن تسلیت شهادت سرهنگ دوم شهید علی اکبر رنجبر، گفت: متاسفانه عده ای معلوم الحال که در حوادث مختلف به اسم انسان دوستی علیه نیروهای امنیتی و پلیس موضع می گیرند در مواجهه با انتشار خبر و تصاویر شهادت جانسوز این مامور جوان پلیس روزه سکوت گرفته اند.

محمدیان پیشنهاد داد که با همت اعضای کمیسیون نامگذاری یک معبر یا ساختمان مناسب در اسرع وقت به نام این شهید بزرگوار نامگذاری شده و شهردار نیز از محل ماده 15 مبلغ مناسبی به عنوان هدیه با مکاتبه و اخذ مصوبه از شورا به خانواده این شهید پرداخت کند.

او همچنین گفت: از مدیران مختلف کشوری که طرح های ساخت مسکن ملی را پیگیری می کنند به عنوان یک کارشناس جزء خاضعانه خواهش می کنم به ابعاد مختلف بزرگتر کردن شهرها و خصوصا افزایش مساحت کلان شهرها بدون توجه به زیرساخت های لازم فرهنگی، امنیتی، تاسیساتی، آموزشی و غیره توجه داشته باشند.

محمدیان افزود: در اکثر کلان شهرها به طور متوسط حدود 10 درصد میزان مساحت فعلی شهر را بافت فرسوده تشکیل داده است (شیرا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شهرها نباید بی توجه به زیرساخت توسعه یابد

شهرها نباید بی توجه به زیرساخت توسعه یابد