مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 17 بهمن 1400 ساعت 18:572022-02-06اقتصادي

افتتاح 2 طرح در شهرک های صنعتی آذربایجان شرقی به اعتبار 320 میلیارد ریال


مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی آذربایجان شرقی گفت: هم زمان با پنجمین روز از دهه مبارک فجر دو طرح به اعتبار 320 میلیارد ریال در شهرک های صنعتی استان به بهره برداری رسید.

- ایسنا/آذربایجان شرقی مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی آذربایجان شرقی گفت: هم زمان با پنجمین روز از دهه مبارک فجر دو طرح به اعتبار 320 میلیارد ریال در شهرک های صنعتی استان به بهره برداری رسید.

سیدمرتضی نیرومند اسکویی در گفت وگو با خبرنگاران اظهار کرد: به مناسبت گرامیداشت ایام الله دهه فجر، یک واحد تولیدی روغن موتور در شهرک صنعتی عجبشیر به بهره برداری رسید.

وی اضافه کرد: این واحد تولید کننده انواع روغن موتور اتومبیل است که در زمینی به مساحت 3000 مترمربع با سرمایه گذاری بیش از 70 میلیارد ریال افتتاح شد.

وی ادامه داد: همچنین به همین مناسبت یک واحد تولید کننده مواد پروتیینی در زمینی به مساحت 2800 مترمربع با سرمایه گذاری 250 میلیارد ریالی به بهره برداری رسید.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روابط عمومی شرکت شهرک های صنعتی آذربایجان شرقی، وی یادآوری کرد: با بهره برداری از این طرح ها برای 30 نفر به صورت مستقیم اشتغال زایی ایجاد خواهد شد.

انتهای پیام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افتتاح 2 طرح در شهرک های صنعتی آذربایجان شرقی به اعتبار 320 میلیارد ریال

افتتاح 2 طرح در شهرک های صنعتی آذربایجان شرقی به اعتبار 320 میلیارد ریال