مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 17 بهمن 1400 ساعت 18:222022-02-06فرهنگي

نظر وزیر ارشاد درباره کیفیت آثار جشنواره هنرهای تجسمی


چهاردهمین جشنواره هنرهای تجسمی فجر در حالی یکشنبه ـ 17 بهمن ماه ـ روز سوم برگزاری را پشت سر گذاشت که کیفیت آثار شرکت کننده در این رویداد هنری، - نمایی از بخش طوبای زرین چهاردهمین جشنواره هنرهای تجسمی فجر چهاردهمین جشنواره هنرهای تجسمی فجر در حالی یکشنبه ـ 17 بهمن ماه ـ روز سوم برگزاری را پشت سر گذاشت که کیفیت آثار شرکت کننده در این رویداد هنری، با اظهارنظرهای متفاوتی همراه بوده است و در همین ارتباط ایسنا، نظر وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی را هم جویا شد.

سومین روز از برگزاری جشنواره هنرهای تجسمی فجر با حضور محمدمهدی اسماعیلی، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در موسسه فرهنگی و هنری صبا همراه بود و در این بازدید محمود سالاری (معاون امور هنری وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی)، هادی مظفری (مدیر کل هنرهای تجسمی) و امیر راد (دبیر هنری جشنواره)، اسماعیلی را همراهی کردند.

دبیر هنری جشنواره تجسمی فجر هنگام بازدید، توضیحاتی را درباره نحوه برگزاری جشنواره و کیفیت آثار این دوره، به وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی ارائه داد.

نگاهی به فضای مجازی و همچنین اظهارات بازدیدکنندگان و برگزارکنندگان، دیدگاه های متفاوتی را متوجه این دوره از جشنواره هنرهای تجسمی فجر کرده است؛ بر همین اساس ایسنا این مساله را با وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در میان گذاشت که وی چنین پاسخ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نظر وزیر ارشاد درباره کیفیت آثار جشنواره هنرهای تجسمی

نظر وزیر ارشاد درباره کیفیت آثار جشنواره هنرهای تجسمی