مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 17 بهمن 1400 ساعت 18:022022-02-06سياسي

دستگاه های اجرایی بوشهر اعتبارات بخش اشتغال را جذب کنند


دستگاه های اجرایی موظف هستند که اعتبارات تخصیص یافته بخش اشتغال را جذب کنند و تمام امور را تا حصول نتیجه لازم پیگیری کنند.

- ایسنا/بوشهر فرماندار بوشهر گفت: دستگاه های اجرایی موظف هستند که اعتبارات تخصیص یافته بخش اشتغال را جذب کنند و تمام امور را تا حصول نتیجه لازم پیگیری کنند.

صالح رحیمی بعد از ظهر یکشنبه در جلسه کمیته اشتغال شهرستان اظهار کرد: اشتغالزایی یکی از برنامه های مهم دولت برای در مناطق مرزی و محروم است.

جلوگیری از انحراف در هزینه کرد تسهیلات اشتغالزایی را مهم ترین وظیفه دستگاه های اجرایی دانست و اظهار کرد: باید از هرگونه انحراف در هزینه کرد تسهیلات اشتغال زا که دولت برای ایجاد اشتغال واقعی با وجود محدودیت اعتباری در اختیار شهرستان قرار داده است جلوگیری شود و در اختیاز کارآفرینان واقعی قرار گیرد.

وی راهکار جلوگیری از انحراف در هزینه کرد تسهیلات اشتغالزایی را راستی آزمایی عملکرد و نظارت مداوم ودقیق از سوی دستگاه های مرتبط برشمرد.

نماینده عالی دولت در شهرستان تصریح کرد: دستگاه های اجرایی موظف هستند که اعتبارات تخصیص یافته بخش اشتغال را جذب کرده و افراد واجد شرایط واقعی دریافت تسهیلات را به بانک های عامل معرفی و تمام امور را تا حصول نتیجه لازم پیگیری کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستگاه های اجرایی بوشهر اعتبارات بخش اشتغال را جذب کنند

دستگاه های اجرایی بوشهر اعتبارات بخش اشتغال را جذب کنند