مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 17 بهمن 1400 ساعت 17:322022-02-06بين الملل

استقبال اتحادیه عرب از تعلیق عضویت اسراییل در اتحادیه آفریقا


اتحادیه عرب از تصمیمی که در نشست امروز اتحادیه آفریقا مبنی بر تعلیق عضویت رژیم صهیونیستی به عنوان ناظر اتحادیه آفریقا گرفته شد، استقبال کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، سران اتحادیه آفریقا تصمیم مربوطه برای اعطای عضویت ناظر به رژیم اسراییل را به حالت تعلیق درآوردند و کمیته ای متشکل از سران هفت دولت از جمله الجزائر برای بررسی این موضوع و ارائه نتیجه آن به اتحادیه آفریقا تشکیل دادند.

اتحادیه عرب در این باره بیانیه ای منتشر و تأکید کرد: احمد ابوالغیط دبیر کل اتحادیه، از تصمیمی که در نشست امروز اتحادیه آفریقا در آدیس آبابا گرفته شد، مبنی بر تعلیق عضویت اسراییل به عنوان ناظر اتحادیه آفریقا، استقبال کرد .

خبرگزاری اسپوتنیک به نقل از اتحادیه عرب گزارش داد، تصمیم تعلیق عضویت رژیم صهیونیستی در اتحادیه آفریقا، یک گام درست است و در راستای مواضع تاریخی اتحادیه آفریقا در حمایت از مسئله فلسطین قرار دارد.

این اتحادیه همچنین گفت که این تصمیم حکیمانه باید گرفته می شد تا از این طریق، رژیم صهیونیستی به سبب اقدامات غیر قانونی علیه ملت فلسطین، تشویق نشود.

درباره مسئله فلسطین و حمایتهای ادعایی اتحادیه عرب از این مسئله، ابوالغیط اخیرا متوسل به آمریکا شد و از این کشور خواست که به صورت گسترده تر و عمیقتر در روند آنچه آن را


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استقبال اتحادیه عرب از تعلیق عضویت اسراییل در اتحادیه آفریقا

استقبال اتحادیه عرب از تعلیق عضویت اسراییل در اتحادیه آفریقا