مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 17 بهمن 1400 ساعت 16:322022-02-06سياسي

مسجد امام رضا (ع) و یادمان شهدا در دانشگاه صنعتی بیرجند افتتاح شد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار استان های خبرگزاری دانشجو، مسجد امام رضا (ع) و محوطه یادمان شهدای گمنام در دانشگاه صنعتی بیرجند و با حضور معاون سیاسی، - مسجد امام رضا (ع) و یادمان شهدا در دانشگاه صنعتی بیرجند افتتاح شد مسجد امام رضا (ع) و یادمان شهدا در دانشگاه صنعتی بیرجند با حضور معاون سیاسی استاندار خراسان جنوبی و برخی مسئولان استانی و دانشگاهی افتتاح شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار استان های خبرگزاری دانشجو، مسجد امام رضا (ع) و محوطه یادمان شهدای گمنام در دانشگاه صنعتی بیرجند و با حضور معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری خراسان جنوبی، رییس این دانشگاه و جمعی از مسئولان استانی افتتاح شد.

کلنگ مسجد امام رضا (ع) دانشگاه بیرجند سال 92 به زمین نشست تا این مسجد در مساحتی هزار و 240 مترمربعی احداث شود، اما پس از مدتی به دلیل کمبود منابع مالی، احداث مسجد به تعویق افتاد.

احداث این مسجد از سال 96 و با جذب حمایت و مشارکت خیرین، استانداری و وزارت علوم، شبستان مسجد در سال 99 تکمیل و آماده اقامه نماز جماعت شد.

این مسجد در نهایت در مساحت هزار و 740 متر مربعی و در 2 طبقه احداث شد و هزینه ساخت آن تاکنون به سه میلیارد تومان رسیده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مسجد امام رضا (ع) و یادمان شهدا در دانشگاه صنعتی بیرجند افتتاح شد

مسجد امام رضا (ع) و یادمان شهدا در دانشگاه صنعتی بیرجند افتتاح شد