مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 17 بهمن 1400 ساعت 16:272022-02-06اقتصادي

کمک 15 میلیارد تومانی بنگاه های اقتصادی در سیل کرمان


مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمان با اشاره به همدلی دستگاه ها در سیل اخیر گفت: بیش از 15 بنگاه اقتصادی و شرکت با بیش از 15 میلیارد تومان به صورت پول نقدی و کمک های معیشتی به جمعیت هلال احمر کمک کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرمان، رضا فلاح مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمان امروز در نشست خبری با بیان اینکه در بحرانی ترین شرایط کرونا جوانان و امداد گران هلال احمر حضور داشتند، اظهار داشت: محور اصلی  همه وظایف ما امداد و نجات است و با همه  محدودیت های مالی و امکانات که این سال ها دست و پنجه نرم کرده ایم، اما اجازه ندادیم هیچ حادثه ای بدون پاسخ باشد.

وی با اشاره به اینکه همچنان امدادرسانی در مناطق حادثه دیده به دلیل گستره زیاد سیل اخیر در استان توسط جمعیت هلال احمر ادامه دارد، تصریح کرد: در سیل اخیر 15 نفر از همکاران اداره برق و راهداری از طریق امداد هوایی نجات یافتند.

فلاح با بیان اینکه سه درصد از ماموریت های جمعیت هلال احمر کشور در یک سال اخیر در زمینه امداد و نجات با 1300 ماموریت مربوط به استان کرمان است، افزود: در یک سال اخیر در سطح استان کرمان به 37 هزار نفر افراد آسیب دیده کمک شده است.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمان عنوان کرد: کرمان رتبه اول امدادرسانی در زمینه سیل در سطح کشور را کسب کرده و در زمینه اسکان اضطراری


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کمک 15 میلیارد تومانی بنگاه های اقتصادی در سیل کرمان

کمک 15 میلیارد تومانی بنگاه های اقتصادی در سیل کرمان