مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 17 بهمن 1400 ساعت 16:272022-02-06اقتصادي

خطیبی: همکاری خودروسازان، سبب سرعت در طراحی و کاهش هزینه های تولید است


تفاهم نامه همکاری مشترک ایران خودرو دیزل و شرکت زرین خودرو برای تولید اتوبوس های بین شهری با حضور مدیر عامل گروه صنعتی ایران خودرو امضا شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از ایکوپرس- مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو در مراسم انعقاد تفاهم نامه تولید اتوبوس بین شهری، با بیان این که اقدامات موثری در حوزه های مختلف ایران خودرو صورت گرفته، افزود: با امضای این تفاهم نامه شرایط برای استفاده از ظرفیت و توان دیگر شرکت ها برای تولید اتوبوس و پاسخ گویی به نیاز بازار فراهم خواهد شد.

دکتر مهدی خطیبی ادامه داد: تنوع محصولات تولیدی، کاهش زیان، به روز بودن محصولات ایران خودرو دیزل از جمله اخبار امید بخش صنعت خودرو است.

وی ضمن تاکید بر حمایت از ایران خودرو دیزل برای دستیابی به اهداف و برنامه های ترسیم شده، به همکاری با سایر شرکت ها از جمله زرین خودرو اشاره کرد و ادامه داد: استفاده از ظرفیت سایر شرکت ها، گام موثری برای سرعت در طراحی، کاهش هزینه تولید و سرعت در تامین نیاز بازار خواهد بود.

خطیبی ضمن تاکید بر لزوم افزایش کیفیت محصولات تولیدی، گفت: لازم است اقدامات لازم برای صادرات و حضور در بازارهای خارجی صورت گیرد.

وی با اشاره به ناوگان فرسوده تجاری و باری در کشور گفت: در چند سال اخیر و کاهش تولید خودروهای تجاری، بازار به خودروهایی از جمله مینی بوس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خطیبی: همکاری خودروسازان، سبب سرعت در طراحی و کاهش هزینه های تولید است

خطیبی: همکاری خودروسازان، سبب سرعت در طراحی و کاهش هزینه های تولید است