مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 17 بهمن 1400 ساعت 16:222022-02-06سياسي

کاهش 65 درصد جرائم در نیروی انتظامی


فرماندهی انتظامی استان زنجان رسالت اصلی سازمان عقیدتی سیاسی را گفتمان سازی و توسعه آن در راستای اهداف نظام اسلام دانست و گفت: نتیجه این گفتمان سازی با کاهش 65 درصدی جرائم کارکنان نیروی انتظامی متبلور شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زنجان سردار رحیم جهانبخش ظهر امروز در آیین تکریم و معارفه رییس دفتر سیاسی و عقیدتی ناجا در استان زنجان زنجان را خاستگاه آلاله های سرخ و  غواصان دریا دل دانست و اظهار کرد: نیروی انتظامی همه تلاش خود را در راستای اعتلای امنیت و مبارزه با عوامل مخل نظم و امنیت جامعه به کار خواهد بست.

فرماندهی انتظامی استان زنجان، زنجان را دیار عالم خیز، عالم پرور، شهید خیز و شهید پرور عنوان و تصریح کرد: زنجان به شهر شور و شعور حسینی آنهم در ایام محرم زبانزد خاص و عام است.

وی با بیان اینکه تکریم و معارفه فرصت مغتنمی برای شناسایی ظرفیت های سازمان عقیدتی و سیاسی محسوب می شود، افزود: کلیدواژه های موجود در فرمایشات مقام معظم رهبری به این شناسایی کمک خواهد کرد و این کمک از آن رو مهم است که این کلید واژه ها بدون شک مورد استفاده دشمن نیز قرار می گیرد که آخرین آن جهاد تبیینی است اگر بخواهیم از منظر علوم انسانی به آن نگاه شود می توان دریایی از این حوزه را در بحث مدیریتی بیان کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کاهش 65 درصد جرائم در نیروی انتظامی

کاهش 65 درصد جرائم در نیروی انتظامی